Skola imon :(

Nej jag orkar inte skolan!! Det är så tråkigt. Men det är bara 5 dagar kvar. Jag är jättenervös över att börja på en ny skola utan att få gå i samma klass som Moa och Jennifer. Jag kommer gå med Rebecka, Simon och Sebastian. Hoppas allt blir bra :) just det har bilder på klänningen till skolavslutningen. Men jag kan skriva vad jag ska ha på mig. Skor (vita med en rosett på från h&m) klänning (vit med rosa längst ner från Gina) Ring (rosa från Kapphal) halsband (missdiddi? I silver fick i present) skärp (till midjan rosa från h&m) och lite mer små detaljer. Det går fortfarande inte att ladda upp bilder med ni kanske får en bild någon annan gång på klänningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0